16 Şubat 2011 Çarşamba

Merhaba :) Sonunda benim de bir bloğum vaaar :)))

Başlarken;
Bu bloğu oluşturmam konusunda beni destekleyen ve cesaretlendiren başarılı oyuncu ve yönetmen Nedim Saban'a ne kadar teşekkür etsem azdır. Sağ olun !..
Kültür-Sanat alanındaki merakım sayesinde takip ettiğim etkinlikler hakkındaki eleştiri yazılarımı, gezip gördüğüm yerler hakkındaki anlatımlarımı ve oralarda çektiğim fotoğrafları, öğrencilik hayatım boyunca okul gazetemiz Görünüm'de yayınlanmış haberlerimi ve yazmış olduğum ama gazetede yer almayan haberlerimi, sevdiğim sözler, başkaları tarafından kaleme alınmış beğendiğim yazılar, sevdiğim sanatçılar, oyuncular ve tiyatroculara dair görüşlerimi ve yaşama dair daha bir çok şeyi bulabilirsiniz bu blogda.
"Sanatı ve sanatçıları seviyorum". Tabii, tüm sanatçıları değil; sevgiye ve övgüye değer bulduklarımı !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder