27 Şubat 2011 Pazar

27 Şubat 2011 Pazar, çok güzel... bir gündü!

Sizlere 26 Şubat'taki yazımda bahsettiğim; "Benim Tatlı Meleğim" müzikalinin galasındaydım: 
  

-Devlet Tiyatroları; Çayyolu Cüneyt Gökçer Sahnesi-
Müzikal'in Galasında Çektiğim Fotoğraflar : 


 
 "Benim Tatlı Meleğim" Adlı Müzikal'de yer alan muhteşem şarkıların sözlerini yazan ve bestelerini yapan Başarılı Sanatçı; Meltem Taşkıran

Müzikalin Yaratcıları; Metin Arslan ve Meltem Taşkıran

      Bu muhteşem Müzikali ikinci kez izlemek çok güzeldi... Zaten biliyor ve tahmin edebiliyordum ama Yönetmen Metin Arslan'ın konuşmasından da anladım ki; tiyatroculuk zor bir meslek, büyük özveri istiyor... Bu müzikalde yer alan tüm oyuncuları, tüm orkestra elemanlarını, müzikalin yaratıcıları; Yazan-Yöneten:'Metin Arslan'ı ve Söz-Müzik:'Meltem Taşkıran'ı ve müzikalde emeği geçen herkesi tebrik ettim galada zaten ama bir kez de buradan tebriklerimi iletiyorum onlara; bu güzel ekibe. Sevgili Meltem Taşkıran'a, ayrıca çok ama çok teşekkür ediyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder